1 Şubat 2012 Çarşamba

Tay Masajı


Çok kişi bilir ki ben masaj olmayı sevmem, zira sağım solum gıdıklanır, gülerim, huy gelir. Ama Tay masajı bir istisna, zira burada da gıdıklanma olmasına rağmen, sert, esneten ve yoga pozlarına benzer pozlar barındıran bir masajdır, bu yüzden bana yapılmasına göz yumarım. Madem Taylanda geldik, boş vaktimiz de var, bir altın bileziğim olsun bari diye Tay masaj kursu veren bir müessese bulup kaydımı yaptırdım. Müessese dediysem de ufacık bir bahçe içinde, bahçesinde minik havuzu, havuzunda nilüferleri olan mini mini bir masaj salonu. Ama kente gelen yabancılar tarafından epey rabet görüyor. Tayland dediğin zaten her sokakda en az üç masaj salonu. Uzun lafın kısası iki günlük yaman bir eğitimden sonra kursu tamamladım, ilk iş başvurumu diplomayı aldığım kuruma yaptım, kısa ve net bir "Hayır" cevabı aldıktan sonra şansımı İstanbulda aramaya karar verdim. Dönünce Tay masajı için şimdiden isminizi yazdırın listeye derim. Bu arada fotodaki bayan hocam. Ufak tefek ve yaşlıca olduğuna bakmayın, masaj yaparken tam bir kemik kıran kendisi.

2 yorum:

  1. Pratik eğitimi mankenler üzerinde mi yaptınız? Sınıflar kaç kişilik? Hiç detay vermemişsin.... Dizimin yeni sezonunun başlamasına çok sevindim. Oh be.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet mankenler üzerine yaptık, mankenler ve fotomodeller geldi, onlara masaj yaptık :P
      yok canım iki kişi sadece, hoca ve ben. o bana yapıp gösteriyor, sonra ben ona yapıyorum. birebir dersler yani, zaten başka türlü zor öğrenirsin bence

      Sil