31 Ocak 2012 Salı

Kaplan Günü (II)

Dişi kaplanlar daha ufak oluyor ama bu gerçekten büyük bir erkek kaplandı. Yakınına gelene kadar ne kadar büyük olduklarını tam anlayamıyorsunuz. 2-3 metrelik kas yığını. O kadar güzeller ki, turuncu siyah beyaz çizgilerine hipnotize oluyorsunuz. Artık bir kere içeri girdikden sonra dönüş yok.
Yan gözle bakıcıya bakıyorum, benden daha etli butlu, belki kaplanın gözüne daha leziz gelebilir. Ama onun da elinde sopa var. Peki ani bir harekette kaçabilirmiyim? Gülünç olma, tellere bile ulaşamazsın....Gözümün önüne yarınki gazete başlıkları geliyor:
Hürriyet: "Turisti ormanda kaplan yedi."
Milliyet: "Taylandda vahşet."
Sabah: "Ne işin var kaplanın kafesinde?"
Vakit: "Budizm ile ilgilenmenin sonu budur."
Fotomaç: "Messi Galatasaraya doğru..."

Atasözü:
Asla kaplanın kuyruğunu tutma, tutarsan da sakın ha bırakma.


Günün sonunda birbirimize iyice alışmıştık. Ayrılmak zor oldu.

2 yorum:

  1. Yahu patisi bile senin kafaceğizinden büyükmüüüş.
    Biri bana;
    -asla yapamayacağın bir şey? diye sorsa
    -"bir kaplan abi yada ablaya sarılmak" dermişim bu fotoğrafları görünce karar verdim
    ama bir yandan da nasıl kadife tüyleri vardır diye merak etmekten kendimi alıkoyamıyorum.
    Selam olsun kaplan kardeşlerime :O)

    YanıtlaSil
  2. Vay canina inanilmaz bi sey... bunlar bildigimiz kaplan degil mi?? Hani vahsi... yirtici... nasil oluyor da insanlara bu kadar alisik ve yumusaklar... ben de cok isterdim sevmekkk... cokkk... hele oglanlarin ne derece hayran olacaklarini dusunemiyorum bile!!! resimler harikaa... gercekten hersey cok guzel ve keyifli gozukuyor... Hande

    YanıtlaSil