14 Şubat 2012 Salı

Koh Pha Ngan









Evet bütün o sıkıntılı yola değmiş....

Koh Phangan güney Taylandda doğu tarafında, karadan 55, büyük Koh Samui adasından 15 km uzakta 168 km2 büyüklüğünde bir ada. Aslında meşhur gürültülü, alkol ve uyuşturucunun su gibi aktığı Full Moon Partylere ev sahipliği yapmakla tanınıyor, ama benim kaldığım yer tam diğer istikamette kuzeybatı sahilinde, Haad Salad isimli ufak bir sahil, partiye gelen backpacker kalabalığından ve gürültüsünden epey uzak. Hem zaten ben buradayken dolunay da olmayacak. Haritada her yer yakın gözüküyor aslında ama sahiller birbirinden kopuk ve epey uzak, kafa dinlemesi kolay bir yer. Amaç dinlenme, dalış, bisikletle adayı dolaşma ve yakındaki Agama Yogada yoga yapmak, son durak olan Bangkoka hareket etmeden. Oteli (Cookie's Salad) internetten gördüm beğendim, Koh Samuiden gelen feribottan atlayınca bir dolmuşa binip otele geldim rezervasyon yapmadan, yer varmış şansıma. Odadan iki adım atınca beyaz kumlara ve yeşil denize geliveriyorsun. Deniz sıcak ve çok sığ malesef ama yine de güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder