9 Şubat 2012 Perşembe

Nong Khai'da Yoga

Little House of Yoga (Little Shop of Horrors melodisi ile söylenecek).
İşte minik Yoga mekanımız. Mut Mee nin içinde, bahçeden yürüyerek 3 sn.lik mesafede minik bir ahşap ev. Minik bir de bahçesi var. İsmi Nong Khai Alternative Center. Bir haftalık intensiv eğitim boyunca dersler sabah 6-7 arası meditasyon, 7-10:30 arası yoga asana, sonra ara, 14-15 arası meditasyon, 15-19:30 arası pranayama (nefes çalışması), teori, tarih, felsefe ve yoga asana olarak sürdü.

... and the Buddha just smiled.

Son derece mütevazi hatta çıplak çalışma salonunun baş köşesinde tabii ki Buddha duruyor. Gerçekten çok güzel ve eski bir ahşap heykeldi. Ben de Bangkokdan filan daha büyük bir Buddha alayım kendime.

Balance, Breath, Relax.

Hocamız Pancho. 1982'den beri Asyada yaşayan kelimenin tam anlamıyla bir "Yogi". İnanılmaz da gitar çalıp şarkı söylüyor. Ayrıca eski hippilik günlerine dair hikayelerle kırıp geçiriyor dersin en alakasız anlarında. Kendisini tanıyınca daha iyi anlıyorsun İstanbuldaki Yoganın nasıl fiziksel akrobasi yarışmasına döndüğünü.

Hepsi delikanlı çocuklar.

İngiliz Ali, amerikalı Lisa, erkek arkadaşı Roby, alman Marina. Hepsi de iyi çocuklar bir tersliklerini görmedim daha. Aliler zaten kur biter bitmez Laosa gittiler, ben kalanlarıyla (ve bir iki başka kişi ile) Reiki I 'e kaldım.

A better version of me.

Fil turu sırasında bize verdikleri fil eğitimcisi pantalonunu aşırmış olduğum için ekstra bir pantalon almaya gerek kalmadı. Yogik kurallarla pek bağdaşmadı bu durum biliyorum ama, o tur için verdiğim parayı düşününce fili çalsam bile içim sızlamazdı sanırım.

No Comment.

Çok yoğundu ama nasıl başladı nasıl bitti anlamadık. Arada Mut Mee'nin bahçesi olmasa daha zorlanırdım sanırım.


Beer with ice

Ve kursun bitişini kutlamalar. Nong Khaide ne yapılır sosyal olarak? Dışarı çıkıp Tay yenir deli gibi. Yanında da buz gibi (buzlu) Leo veya Chang birası. Hemen içmek gerekiyor sonra sulanıp birşeye benzemiyor. Normalde olmaması lazım tabii ama bu kadar sıcak ve elektriklerin kesilip durduğu biryerde ne yapacaksın?

Peace, Man....

Robi ve Lisa ve ismini bir türlü anlayamadığım tombiş ultrasempatik Tay garsonumuz. Kendisine bir top dondurma istememe rağmen kocaman bir kasede 10 top getirip midemi bozduğu için buradan teşekkür ediyorum.


Yoga Days, Chilli Nights

Herkesin güldüğüne bakmayın. Ultra chilli 40 tane yemek sipariş edilmiş ortaya, herkes herşeyden yiyip silip süpürmüş, şimdi de fotodakilerin yarısı tuvalete gitmek, diğer yarısı da kafalarını bir kova buzlu suya sokmak için saniyeleri sayıyor.

1 yorum:

  1. Herşey çok çok güzel, tüm deneyimler, arkadaşlar e elbette o minniş, yeşil ve sıcacık köyler :O)
    İstanbul'da bugün kar var ve tabi bende çok çok mutluyum. Sana uzakalardan, bana uzaklara selam olsun.
    Sincosh

    YanıtlaSil