22 Şubat 2012 Çarşamba

Sukhothai #2





Sukhothai harabeleri Taylandın en önemli tarihi eseri sayılıyor ve UNESCO tarafından World Heritage Site listesinde (bunun türkçesi neydi yahu?).

Görmek istediğim tüm noktaları görmem akşamın 18:00 ını getirmişti. Bu esnada tshirtüm herhalde 10 defa sırılsıklam oldu tekrar kurudu tekrar sırılsıklam oldu. Kaç defa gözlerim döndü, hah bayılıyorum dedim sıcaktan hatırlamıyorum. Ama tüm o yol yorgunluğuna değdi. BKK a otobüsüm akşam 22 de. O saate kadar dün akşam kaldığım pansiyona gidip beklerim. Çok geveze bir yaşlı sahibesi var, Bana uzun uzun tayca birşeyler anlatıp duruyor, sonra gülüyor. Ne yapalım ben de gülerim artık.

1 yorum:

  1. Bundan böyle o ağaç benim de korumam altında, dünyada ki hastası olduğum şeyler arasına girdi bilesin ahhh birde onun dallarını okşayıp gövdesine sarılsan benim yerime :O) World Heritage Site -özel öneme sahip koruma alanı filan demek.
    Sincosh her daim takipte sepetler dolusu öpücükler

    YanıtlaSil