26 Şubat 2012 Pazar

Bangkok Günleri #5: Bangkok, Rock City

Otelimin tam karşısında BKK un en eski rock barlarından biri var. Daha önceki gelişlerimde de bir iki defa buraya uğramıştım, bu sefer tam karşısında kalmam güzel oldu.

Dün akşam ilk defa gidebildim, saat 22:00 gibi başlıyor program. Biramı alıp bara kuruldum. İçerisi de nasıl olsa fazla kalabalık değil. Asyalı rock müzisyenlerinde şöyle bir sorun var. Aslında bu onlarda değil bizim ukala stereotipci batılı kafalarımızdaki bir sorun. Adamlarda rocker tipi yok. Bu yüzden ne kadar daha önce inanılmaz Tay ve Filipinli rock grubu görmüş olsam da dün akşamki grup sahneye çıkınca ister istemez acaba bu adamlar daha önce gitar almışlarmıdır ellerine diye düşündüm. Adamlar çalmaya başlayınca çenem aşağı düştü, ağzım bir karış açık bakakaldım. Bana süper kapak oldu. Özellikle solo gitaristi ve bateristi tanımlamak için yapılabilecek en mütevazi tanım virtüöz olabilir.

Iron Man, Moby Dick, Highway Star bir biri arkasına geldi. Hele bir Parisien Walkaway çaldı ki gitarist, gözyaşları sel oldu aktı. Asyadan özellikle Filipinliler ve Taylar, acaip gruplar müzisyenler çıkıyor. Bizim Beyoğlunda aman ne de güzel grup dediğimiz adamlar bunların en fazla ön grubu olabilir. Görmeden inanmak zor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder