3 Aralık 2011 Cumartesi

The Pink Panther Strikes Again

Burada en çok insanların fotoğrafını çekmek hoşuma gidiyor. O kadar renkli ve güzeller ki... Yalnız farkettim ki onlar da benim fotoğrafımı çekiyorlar. Özellikle gençler, öğrenciler, cep telefonlarıyla gizli gizli veya izin isteyerek beni fotoğraflıyorlar. Eh, adamlar hintli tabii, aydınlanmış adamdan anlıyorlar, rastladıklarında da kaçırmak istemiyorlar, diye düşündüm. Yalnız bu akşam üstü tuhaflaştı iş iyice. Bu yanımdaki eleman gelip "çok pardon beraber bir fotoğraf çekilebilirmiyiz?" diye sordu. Ben fotoğrafı çekecek üçüncü şahısı ararken, olayın benim makinemle çekileceği ortaya çıktı. Ben çektim, çocuk da çok teşekkür edip gitti.

Ben de "Does your dög bite?" diyen Peter Sellers gibi bakakaldım arkasından.

1 yorum:

  1. Bu postu ilk defa otobüste telefondan okudum ve öyle bir kahkaha patlattım ki herkes dönüp baktı. Hala da gülüyorum.
    Deniz.

    YanıtlaSil